İade, Değişim ve İptal İşlemleri


 

 

Hangi ürünlerin iade & değişimi yapılabilir?

İade ve değişim işlemlerinde firmamız tüketiciyi koruma kanununa uygun hareket eder. Ürün kullanılmamış, orijinal ambalajı zarar görmemiş ve eksiksiz olmak koşuluyla orijinal faturası ile birlikte 14 gün içinde ücretsiz olarak iade edilebilir veya fiziksel mağazalarımızdan değişimi yapılabilir.

 

Hijyen kuralları gereği alt iç giyimde, üst iç giyimde  iade ve değişim yapılmaz. Yani İlk kullanıcıya özel yapıştırma jelatini olan ürün ve aksesuarlarımızda, korselerde ve fantezi ürünlerinde de iade ve değişim yapılmaz. Bikini alt ve mayonun ağ kısmındaki hijyen bantları çıkarıldığında da iade ve değişim yapılmaz. Kullanılmış ürünlerin hijyenik sebeplerle tekrar satışı mümkün değildir.

Yasal olarak, ilgili markaların bu tarz hijyenik iç giyim ürünlerini iade almama ve değiştirmeme hakkı bulunmaktadır. Ürününüz değişime uygun ürün ise, ambalajının hasar görmemesi; her türlü kutu, etiket benzeri ambalaj malzemesinin hasarsız ve eksiksiz olması önemlidir. 

Hijyenik ürünler haricinde; ürünün açıklama sayfasında iade veya değişimi yoktur veya benzeri ibare ile belirtilmiş olanlar, 14 günlük iade ve değişim süresini aşan ürünler, kişiye özel olarak üretilen tüm ürünler ile hijyenik bir ürün olmasa dahi kullanılmış, yıkanmış veya etiket ve kutusu hasar görmüş ürünlerin iadesi veya değişimi yoktur. 

Jiber.com.tr dışındaki satış kanalları (Trendyol, Hepsiburada vb.) için iade / değişim taleplerinizi yine aynı kanal üzerinden yapmanız gerekmektedir. Haricindeki talepler kabul edilmeyecektir

 

 

Ürün değişimi nasıl yapılır?

Ürün değişimi 3 gün içerisinde, yalnızca mağazalarımızdan fiş veya fatura ile birlikte yapılabilmektedir. Değişim işlemleri kargo ile yapılamamaktadır. En yakın mağazalarımızdan değişim sağlayabilirsiniz.

 

Aynı ürünün renk veya beden değişikliklerinde fiyat farkı çıkmamaktadır.(Kampanya değişim hakları saklıdır)

 

İade nasıl yapılır?

İade için almış olduğunuz platformdan iade talebinde bulunabilirsiniz . Yalnızca ürünün orjinal faturasının yanınızda olması gerekmektedir.. Faturanıza 
Siparişlerim sayfasından veya Sipariş Takibi ekranından bilgilerinizi girerek ulaşabilirsiniz. Daha sonra sırası ile aşağıdaki adımlar uygulanır:

  • -İade edilmek istenen ürünün bilgileri (Ürün adı-kodu) ve iade nedeni faturanın en alt kısmına not edilmelidir. Ürüne ait bilgileri etiket üzerinde bulabilirsiniz.
  • -Siparişiniz havale ile ödendi ise; para iadesinin yapılmasını istediğiniz hesabın İsim-Soyisim & Iban bilgileri de yazılmalıdır.
  •  -  İade edilmek istenen ürün & faturası size en yakın anlaşmalı kargo firmasına aşağıdaki sözleşme kodu ile teslim edilmelidir. İade gönderileri hasarlı yada kusurlu değilse  satıcı  tarafından karşılanmaktadır.. Anlaşmalı kargolarımız dışında yapılan iade gönderileriniz için çıkan ödeme firmamız tarafından karşılanmaz. Anlaşmalı kargo firması ve sözleşme kodlarını aşağıda bulabilirsiniz:
  • -Yurtiçi Kargo şubesinde yetkili çalışana; Bistex Tekstil A.Ş  Yurtiçi Kargo İade Kodu: 885770483 bilgilerini ve ürün paketinizi ileterek kargoya verebilirsiniz
  • İadelerinizi seçtiğiniz herhangi bir iade yöntemi ile ÜCRETSİZ gönderebilirsiniz.
  • -Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişler için iade sonrası kalan tutar kampanya şartını sağlamazsa iade edilecek ürün bedelinden teslimatınızın kargo ücreti düşebilir.

-Yurtiçi Kargo şubesinde yetkili çalışana; Bistex Tekstil A.Ş  Yurtiçi Kargo İade Kodu: 885770483 bilgilerini ve ürün paketinizi ileterek kargoya verebilirsiniz

 

 

 

 

Siparişim ayıplı/defolu/yanlış gönderilmiş. Ne yapmalıyım?

 

Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;

 

1-    Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatın.

 

2-   Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve "Durum Tespit Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.

 

Hasar Tespit Tutanağıyla birlikte hasarlı ürünü JİBER adresimize gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.

Firma Ünvanı : Bistex Tekstil A.Ş

Adres : Dökmetaş mah. Tekstil İhtisas OSB 1. Cadde No:2/1 YENİŞEHİR / DİYARBAKIR 

Eposta : musterihizmetleri@jiber.com.tr 

Tel: 0412 345 03 14

Fax: 0412 345 03 15

 

 

Kampanyalı ürünlerde İptal ve İade süreci nasıl ilerler?

Ürünün iptali gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz. Ancak ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur ve ücret iadesi kampanyanın indirimi düşülerek yapılır.

Mevcut devam eden kampanyalarda , yoğunluktan kaynaklı ve stoklara bağlı olarak tedarik edilemeyen ürünlerde sipariş iptali firma tarafından kısmi yada toplu sağlanabilir. Sistemsel ve altyapısal olarak yaşanılan teknik aksaklıklar sebebi ile doğru çalışmayan kampanya şartlarında müşteri iadesi veya memnuniyeti sağlamak adına bilgi verilir.

• İadelerinizi seçtiğiniz herhangi bir iade yöntemi ile ÜCRETSİZ gönderebilirsiniz.

 

 

• Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişler için iade sonrası kalan tutar kampanya şartını sağlamazsa iade edilecek ürün bedelinden teslimatınızın kargo ücreti düşebilir.

 

 

 

Kargo teslimat süresi ne kadardır?

jiber.com.tr üzerinden verilen siparişler 3-4 iş günü içinde Yurtiçi Kargo'ya teslim edilir. Özel kampanya dönemlerinde bu süre değişiklik gösterebilir. Hafta sonu ve mesai saatleri dışında verilen siparişler takip eden iş gününden itibaren işleme alınmaktadır.

 

 

Sipariş sonrası kargo durumu nasıl takip edilir?

Sipariş kargoya teslim edildiğinde e-posta & SMS ile bilgilendirme yapılır. Bunun dışında sitemiz üzerinden 
Siparişlerim sayfasından veya Sipariş Takibi ekranından kargonuzun durumunu takip edebilirsiniz.

 

 

Ürün İade Tutarı Hesabıma Neden Geçmedi?

 

Vermiş olduğunuz IBAN numarasından ya da bankanızdan kaynaklı bir sorun olabilir. Detaylı bilgi için müşteri hizmetlerimize 0(850) 259 59 21 nolu telefonu arayarak veya 0 535 314 26 21 nolu Whatsaap destek hattı aracılığıyla iletişime geçebilirsiniz.

 

 

Sipariş iptali nasıl yapılır?

Verdiğiniz siparişin iptalini ürün kargoya verilmediyse,  
Siparişlerim sayfasından veya Sipariş Takibi ekranından iptalini gerçekleştirebilirsiniz.

 

sormak istediğiniz sorular için bize 0 535 314 26 21 numaralı whatsapp danışma hattımızdan iptal talebinde ya da   0(850) 259 59 21 numaralı telefonu arayarak bilgi alabilirsiniz.

Faturalanan siparişlerin iptal işlemi yapılamaz, faturası kesilen siparişleriniz size ulaşınca iade adımlarını uygulayarak iade işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

Ürün bedeli, iptali takip eden 10 iş günü içerisinde hesabınıza iade edilir. Yapılan iadenin hesaba yansıması banka iade süreçlerine göre değişkenlik gösterebilir. Bankadan kaynaklanan nedenlerle iade ödemenin hesaba yatırılması sırasında yaşanan gecikmelerde JİBER’in herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.

 

 

İade onayı & para iadesi nasıl yapılır?

 

Kargoya teslim edilen ürünler depomuza ulaştıktan sonra süreç aşağıdaki gibi ilerlemektedir:

  1.     İade edilmek istenen ürün uzman ekibimiz tarafından incelenir ve ürünün iade kurallarına uygun olup olmadığı araştırılır. İadeye engel olan herhangi bir durumda müşteri hizmetlerimiz sizi arayacaktır.
  1.     İade onaylandığında tarafınıza Mail ile bilgilendirme yapılır.
  1.     Ürün bedeli ise mail bilgilendirmesini takip eden 10 iş günü içerisinde hesabınıza iade edilir. Yapılan iadenin hesaba yansıması bankadan bankaya değişkenlik gösterebilir. Bankadan kaynaklanan nedenlerle paranın müşteri hesabına yatırılması sırasında yaşanan gecikmelerde JİBER’in herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.

 

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR