SIKÇA SORULANLAR

 

 

Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim?/ Hediye notu ekletebilir miyim?

• Evet, hediye paketi yapılabilen ürünlerde mobil uygulama üzerinden ürünü satın aldıktan sonra 1 saat içerisinde hediye paketi/notu talebinizi ödeme tamamlandıktan sonra çıkan ekrandaki “Hediye Paketi Yap” butonu üzerinden ya da Siparişlerim->Sipariş Detay->Hediye Paketi Yap adımlarını izleyerek satıcıya iletebilirsiniz.

• Hediye paketi yapılabilir ürünlerin, ürün NOT EKLE sayfasında “Hediye paketi yapılabilir” bilgisi Yazabilirsiniz

 

 Elime ulaşan ürün için beden/numara değişimi yapabilir miyim?

• Satılan ürünlerin sınırlı sayıda stoğu olmasından dolayı değişim sürecimiz yoktur.

• Elinizdeki ürünü hiçbir ücret ödemeden iade ederek size uygun bedeni/numarayı yeniden sipariş verebilirsiniz.

 

 İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” 

• İadelerinizi seçtiğiniz herhangi bir iade yöntemi ile ÜCRETSİZ gönderebilirsiniz.

• Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişler için iade sonrası kalan tutar kampanya şartını sağlamazsa iade edilecek ürün bedelinden teslimatınızın kargo ücreti düşebilir.

 

 

Kargodaki siparişimi iptal etmek istiyorum

• Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.

• Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsünde ise iptal yapılamaz. Ürünleriniz kargolanmak üzere hazırlanmaya başlandıysa (faturanız kesildiyse) veya kargoya verildiyse iptal edilemez. Bu durumda ürünü teslim aldığınızda iade edebilirsiniz.

• İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyin.

 

 

Siparişim iptal edilmiş

Oluşturduğunuz bazı siparişler sistemimiz tarafından riskli bulunduğu zaman veya diğer iptal nedenlerinin söz konusu olması halinde güvenliğiniz nedeniyle otomatik olarak iptal edilebilir ve üyelik hesabınız askıya alınabilir. Siparişinizin iptal edilme nedenini üyelik e-mail adresinize gönderilen mailden de öğrenebilirsiniz.

 

 

Siparişim eksik gönderilmiş

• Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın.

 

Paket içeriği eksik veya yanlışsa:

1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın.

2. Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.

3. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte JİBERE geri gönderin VEYA

Durumla ilgili aşağıdaki iletişim kanallarından bizimle irtibata geçin Detaylı bilgi için müşteri hizmetlerimize 0(850) 259 59 21 nolu telefonu arayarak veya 0 535 314 26 21 nolu Whatsaap destek hattı aracılığıyla iletişime geçebilirsiniz. Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi yukarıdaki iletişim kanallarından bize iletin. Uzman Müşteri Danışmanı talebinizi inceleyecek ve en kısa sürede dönüş yapacaktır.

 

Aldığım ürünlerin fiyatlarına kdv dahil midir?

Trendyol üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.Siparişimi müşteri temsilcisi aracılığıyla vermek istiyorum. Bilgi güvenliğiniz için siparişinizi sadece siz tamamlayabilirsiniz.

 

Stoğu tükenen ürünler tekrar satışta olduğunda nasıl haberdar olurum?

Web sitemizden Ürün detay sayfasında beden seçenekleri arasında tükenen bedene tıkladıktan sonra Gelince Haber Ver butonuna tıklamanız yeterlidir, ürün tekrar stoğa geldiğinde sizlere e-posta gönderilir.

 

Ürün veya siparişim ile ilgili taleplerimi/sorularımı nasıl iletebilirim?

Ürün özellikleri ile ilgili olan sorularınızı Detaylı bilgi için müşteri hizmetlerimize 0(850) 259 59 21 nolu telefonu arayarak veya 0 535 314 26 21 nolu Whatsaap destek hattı aracılığıyla iletişime geçebilirsiniz.

 

Neden üye olmalıyım?

üyeler birçok avantajdan faydalanıyor. Beğendiğiniz ürünleri istediğiniz özelliklere göre hızlıca filtreleyip sepetinize ekleyebilirsiniz. Siparişlerinizin durumu hakkında bilgi edinebilirsiniz. Kampanyalarımız veya promosyonlarımız hakkında haberdar olabilirsiniz. Hesabınıza giriş yaptığınızda sadece size özel hazırlanmış olan kampanyaları görebilirsiniz.

 

Üye olmadan da alışveriş yapabilir miyim?

Üye olmadan sipariş verebilirsiniz. Siparişi tamamla bölümünde teslimat adresi ve kişisel bilgilerinizi doldurmanız yeterli olacaktır. Üyelik oluşturarak sipariş vermeniz siparişinizin takibi açısından sizin için kolaylık sağlamaktadır.

 

Siparişimin teslimat süresi nedir?

Siparişiniz 2-4 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir. Siparişiniz bulunduğunuz adrese göre kargo firması tarafından teslim edilecektir. Pazar günleri, resmi tatiller ve özel günlere denk gelen zamanlarda kargo firmasının yoğunluğuna istinaden teslimat süresi değişebilmektedir.

 

Taksitli alışveriş yapabilir miyim?

Taksit seçenekleri bankanıza göre değişiklik göstermektedir. Ödeme ekranında kredi kartı bilgilerini girdiğiniz zaman bankanıza ait taksitlendirme seçeneklerini görebilirsiniz.

 

 

Telefonla sipariş verebilir miyim?

Siparişlerinizi sadece internet sitemiz üzerinden oluşturabilirsiniz. Telefon kanalıyla sipariş verme

Uygulamamız bulunmamaktadır.Telefonla sipariş bildir butonu bize ileteceğiniz mesajı göstermektedir. 

 

Sitenize üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Alışveriş yapabilmek için üye olmanız gerekmiyor. Dilerseniz Misafir olarak üyeliksiz alışverişe devam ederek siparişinizi oluşturabilirsiniz.

 

Mağazalarınız ile internet siteniz arasında farklı kampanyalar oluyor mu?

Mağazalarımız ve internet sitemizden yapılan alışverişler iki farklı satış kanalı olup, www.jiber.com.tr’ de sunulan kampanyalar ve promosyonlar mağaza ile bazen farklılık gösterebilmektedir. Kampanyaları kaçırmamak için bültenimize abone olabilirsiniz.

 

 

Paketini açtığım ürünü iade edebilir miyim?

Aşağıdaki durumlarda iade kabul edilmemektedir:

  • Siparişinizde yer alan orijinal paketin hasar görmüş olması
  • Size iletilen aksesuarların tümünün eksiksiz olarak gönderilmemiş olması,
  • Siparişinizde yer alan ürünlerin kullanılmış olması
  • Tekrar satıla bilirliğinin bozulmuş olması,
  • İade ürünün kendi ambalajında gönderilmemesi.

Kullanılmamış, ambalajı hasar görmemiş ve eksiksiz olarak iletilen, tekrar satıla bilirliği bozulmamış ürünlerde iade yapılmaktadır.

 

Siparişimi teslim aldım; fakat teslim edilen ürünler doğru değil. Nasıl iade edebilirim?

Konu ile ilgili olarak 0850 259 59 21 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz 

 

 

Kampanyalı ürünlerin iadesi nasıl yapılmaktadır?

Kampanyalı ürünlerin iade edilmesi durumunda, her türlü indirim ve/veya her türlü ödül puanı vb. gibi kampanya şartları ortadan kalkacaktır.

 

Hangi ürünlerin iadesi yapılamaz?

Tesliminden sonra ambalaj, bant, paket gibi koruyucu unsurları açılmış, kullanılmış veya denenmiş olduğundan iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler,  sütyenler, korseler ve tüm alt-üst iç giyim setleri vb.ürünler,

 

Kampanya ve fırsatlarınızdan haberdar olmak için ne yapmam gerekiyor?

Internet sitemizde ana sayfada bulunan “Bültenimize abone olun ” alanına e-posta bilginizi girerek bülten gönderim listemize üye olabilirsiniz.

 

Siparişimde nasıl değişiklik yapabilirim?

Satın alma işleminiz tamamlandıktan sonra siparişinizin içerisinde değişiklik yapılamamaktadır.

Siparişiniz tamamlandıktan sonra ilk 30 dakika içerisinde siparişinizi web sitesinde bulunan Hesabım – Siparişlerim bölümünden iptal edebilirsiniz veya siparişinizi iptal talebiniz ile ilgili olarak 0850 259 59 21 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

 

Toptan satışınız var mı?

Toptan satışımız mevcuttur. Konu ile ilgili talebinizi  [email protected] adresine e-posta yoluyla iletebilirsiniz veya  0 535 314 26 21  Whatsap   Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

 

Online olarak bir ürünü nasıl iade edebilirim?

Ürünü teslim aldıysanız, www.jiber.com.tr adresimizden iade talebi oluşturarak iade edeceğiniz ürünleri Yurtiçi Kargo İade Kodu ile birlikte göndermeniz gerekmektedir.

 

İç giyim ürünlerinde neden iade almıyorsunuz?

İç giyim ürünleri ancak ambalajı açılmamış, denenmemiş ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.

 

Kargo ücretiniz nedir?

400 TL ve üzeri alışverişlerde kargo bedeli ücretsizdir. Yurtiçi Kargo ile siparişleriniz gönderilmektedir.

 

Satın aldığım ürünü erken gönderebilir misiniz?

Tüm siparişleriniz için teslimat işlemlerimizde standart teslimat süresi geçerlidir. Ürünleriniz max 3 iş günü içerisinde kargoya verilecektir.

 

Sütyen Ölçüsü Nedir?

  • Sütyen ölçüsü, göğsünüzün, sütyen kabına tam olarak oturmasını ve bedeninize kusursuzca uyum sağlayabilmesi içindir. İki ölçüden oluşur.
    Bunlardan biri cup ölçüsü, diğeri de beden ölçüsüdür.

Sütyen Ölçüsü Nasıl Alınır?

  • Göğüs Altı Ölçümü (Beden) Mezurayı sırttan öne doğru, göğüsün tam altından geçecek şekilde her iki taraf simetrik olmak kaydıyla çevreleyin ve ölçün.  
  • Göğüs Çevresi Ölçümü (Cup) Kollarınız yanlara doğru omuz hizasında olacak
    şekilde, mezurayı yine sırttan öne doğru, ancak bu kez göğüsün en
    yüksek/geniş yerine her iki tarafı simetrik olacak şekilde çevreleyerek ölçün.

Sütyen Ölçüsünde A Cup ne demek?

  • Göğsünüzün cup ölçüsü için, mezuranızı sırtınızdan geçecek şekilde öne doğru getirin ve göğsünüzün en yüksek noktasından ölçün. Elde ettiğiniz cm cinsinden ölçüyü tablo ile karşılaştırıp, Cup bedeninizi bulun. Örneğin; göğüs altı yani beden ölçün 68, göğüs çevresi ise 80 ise A cup sütyen tercih etmelisin.

İki promosyon kodunu birlikte kullanabilir miyim?

Kampanya, promosyon,  puan, hediye çeki, indirim kodu vb. birleştirilerek kullanılamaz.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR