Garanti, İade ve Teslimat Koşulları

İade etmek ya da değiştirmek istediğiniz ürünü (İadesi kabul edilmeyen ürünler hariç) faturası ile birlikte, iletişim adresimize göndermeniz gerekmektedir. İade ya da değişim süreci ile ilgili üyeliğinizdeki iletişim adreslerine gerekli bilgilendirme yapılacaktır. 

Teslimat

Siparişleriniz, ürünleri stoklarda hazır ise üç iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Stokta bulunmayan ürünler ile ilgili size mutlaka geri dönülür. Hafta sonları ve resmi tatil süresince kargolama yapılmamaktadır. Sipariş gönderim aşamalarını Hesabım bölümündeki siparişlerim kısmından takip edebilirsiniz.

300 TL üzeri alışverişlerinizde kargonuz ücretsizdir. 300 TL altı yapacağınız alışverişlerinizde kargo ücreti tarafınıza "ALICI ÖDEMELİ" şeklinde gönderilecektir.

Garanti Koşulları

Sitemizde satılmakta olan tüm ürünler üretici firmaların garantisinde olup , firmaların kendi koşulları geçerlidir.

Vazgeçme:

Almış olduğunuz ürünün ambalajını açmadan, kullanmadan, bozulmasına imkan vermeden teslim tarihinden itibaren (14) gün içinde iade edebilirsiniz. Ürünü iade etmeden önce iade nedeninizi, faturanızı ve sipariş numaranızı belirterek [email protected] mail adresine mesaj atıp bilgilendiriniz. Şirketimiz gönderdiğiniz bilgiye istinaden iade prosedürünü başlatarak ürünü nasıl iade göndereceğiniz konusunda sizi bilgilendirecektir. İade işleminde, ürünle birlikte gelen her türlü materyal, fatura ve aksesuarlar beraberinde iade gönderilmelidir.

Taşıma Sırasında Hasar Görmüş Ürünler

Taşıma sırasında zarar görmüş ürünler teslim alınmamalı ve taşıma şirketine hasar ile ilgili bir tutanak tutturulmalıdır. Ürüne zarar vermeyecek şekilde kutuda, ambalajda olabilecek küçük eziklerden dolayı ürün iade edilmemelidir. Tarafınızdan teslim alınan paketlerde taşıma firması görevini layıkıyla yerine getirmiş sayılır. Taşıma esnasında hasar tespit ettiğiniz ürünü kargo yetkilisinin düzenleyeceği hasar tutanağı ile birlikte bize iade edilmesini sağlayın. Ürün firmamıza ulaşır ulaşmaz yenisi adresinize tekrar gönderilecektir. 

Hatalı Ürünler

Teslim aldıktan sonra üründe hata, defo veya kusur tespit ettiyseniz [email protected] mail adresine mesaj atarak bizi bilgilendirin. Ürün iade veya değişimi gerekiyorsa gerekli işleyiş tarafınıza bildirilecektir.

Gerekli inceleme sonrasında ürün yenisi ile değiştirilerek tarafınıza ulaştırılır. Sonradan kullanıma bağlı meydana gelen hasarlar dikkate alınmayacağını önemle hatırlatırız.

 

 

Önemli Hatırlatma: Hijyen Nedeniyle Ambalajı Açılmış Veya Denenmiş Olmaksızın İç Giyim (Alt Grup, Fantazi Gecelik, Korse, Çorap ) Ürünlerinde İade Ve  Değişim Mümkün Değildir.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: EN